Opleiding Uitblinken in klantgerichtheid
Klant is koning. Maar wat betekent dat concreet? En is er een onderscheid tussen interne en externe klantgerichtheid?
Tijdens deze opleiding leer je communiceren naar interne en externe klanten. En opdat je echt kan uitblinken, onderzoeken we jouw eigen typologie en gaan samen op zoek naar herkenningspunten om de typologie van een ander vlot te herkennen.
Waar en wanneer?
Jammer, op dit moment is deze opleiding nog niet beschikbaar.
Voorlopig staat deze opleiding nog niet ingepland. Blijf je graag op de hoogte wanneer je kunt inschrijven voor deze opleiding? Laat dan je gegevens na.
Programma
- Klantgerichtheid communiceren
- Verschil tussen klantgerichtheid en klantvriendelijkheid
- Wat verwachten klanten?
- Proces van een goed gesprek
- Uitblinken: hoe een klant overtuigen
- Communicatietechnieken en referentiekaders
- Omgaan met klachten
- Klachten als opportuniteit
- Omgaan met moeilijke of agressieve klanten
- Waarom reageert elke klant anders
- Verschillende typologieën en hoe erop reageren
- Hoe dit gebruiken in praktijk