Loading Opleidingen

Sales & klantgerichtheid

Opleiding Omgaan met klachten en moeilijke klanten

In deze opleiding leer je correct en positief om te gaan met klachten. Aan de hand van concrete voorbeelden krijg je tal van praktische tips om de klacht te veranderen in een opportuniteit.

Want vroeg of laat krijgt elk bedrijf te maken met klachten. Maar waar vele ontevreden klanten gewoon wegzappen, nemen de klagers de moeite om ons te contacteren. En daarin zit net de opportuniteit, als je constructief omgaat met de klacht tenminste.

Succesvolle bedrijven en ondernemingen waarderen de feedback van klanten en grijpen dit aan om hun dienstverlening en producten verder te optimaliseren. Meer nog. Wie zijn eigen visie in vraag durft stellen en op zoek gaat naar een constructieve oplossing, heeft de kans dat uit de klacht een positief klantengevoel en een grotere klantentrouw voortkomt.

 
   

Info

Prijs vanaf 0,00 (excl. BTW)

Deze opleidingen vind je misschien ook interessant:

Bekijk meer opleidingen
hoge loonindexering opleiding belangrijk
Hoe maak je als vertrouwenspersoon écht het verschil?

Hoe maak je als vertrouwenspersoon écht het verschil?

Blog
hoge loonindexering opleiding belangrijk
Stad Aalst kiest al 10 jaar voor nxtpro

Stad Aalst kiest al 10 jaar voor nxtpro

Blog
hoge loonindexering opleiding belangrijk
3 L&D-trends die jouw bedrijf klaarstomen voor 2025

3 L&D-trends die jouw bedrijf klaarstomen voor 2025

Blog
brand element