
Marketing
Opleiding Begrijp het koopgedrag van jouw (potentiële) klant
Gedurende deze opleiding behandelen we diverse onderwerpen die van invloed zijn op de beslissingen van consumenten. Wat zijn hun drijfveren en motivaties? Wat beïnvloedt hun koopgedrag? Waar halen ze hun informatie vandaan en welke rol heeft dit bij het nemen van hun beslissingen? Wat zijn de psychologische mechanismen achter hun uiteindelijke beslissingen? Allemaal vragen waar je tijdens deze opleiding een antwoord zal op krijgen.
Tot slot richten we ons op het besluitvormingsproces in de B2B-context. Hoe verschilt dit proces van de B2C-markt?
Schrijf je nu in en leer hoe je klantenbeslissingen kan begrijpen en beinvloeden in zowel de B2C- als B2B markt.
Overtuigd? Of geeft dit zin naar meer? Bij nxtpro bieden we ook een traject aan die je in 5 dagen klaarstoomt tot een echte marketingexpert! Bekijk hier onze 5-daagse basisopleiding marketing.
Vragen?
Heb je nog vragen of wens je graag wat meer info over deze opleiding?
Registreer je dan voor de infosessie in september:
Infosessie: 14 september ’23 (19u – 20u)
Programma
- Wat zijn de drijfveren, motivaties van consumenten om beslissingen te nemen?
- Welke soort beslissingen nemen consumenten?
- Waar halen (potentiële) klanten hun informatie?
- Hoe verwerken klanten de informatie om zo over te gaan tot een beslissing?
- Hoe worden er beslissingen genomen in B2B-context
Voor wie
- Marketeers
- Salesmedewerkers
- Productmanagers
- Brand manager
- Ondernemers