Loading Opleidingen

Bouw

Opleiding Maak van je technieker de ambassadeur van je bedrijf

Service techniekers hebben een cruciale rol binnen de organisatie. Doordat ze in direct contact komen met de klant zijn het gezicht van het bedrijf, het zijn ambassadeurs. Daarnaast kennen ze de behoeften van de klanten en eventuele problemen met producten goed en is het van belang dat deze informatie voldoende doorstroomt naar de andere afdelingen zoals engineering en verkoop. De doelstelling van deze opleiding is om onderhoudsmedewerkers bewust te maken van hun centrale rol binnen de organisatie en naar de klant toe.

Info

Aalst

Prijs vanaf 250,00 (excl. BTW)

Waar en wanneer?

Locatie Startdatum Tijdstip les Prijs (Excl. BTW)
Locatie Startdatum Tijdstip les Prijs (Excl. BTW)
Aalst
14/05/2025
Lessenrooster
09:00 €250,00

Nu inschrijven

hoge loonindexering opleiding belangrijk
3 L&D-trends die jouw bedrijf klaarstomen voor 2025

3 L&D-trends die jouw bedrijf klaarstomen voor 2025

Blog
hoge loonindexering opleiding belangrijk
Docente Greet Vanacker: een inspirerende vrouw in de asbestwereld

Docente Greet Vanacker: een inspirerende vrouw in de asbestwereld

Blog
hoge loonindexering opleiding belangrijk
TWE rekent op Microsoft Excel en opleidingspartner nxtpro voor succes

TWE rekent op Microsoft Excel en opleidingspartner nxtpro voor succes

Blog
brand element